HORAS CONCERTADAS LUNES A VIERNES DE 10h a 18h

Comentarios viajeros Nueva Zelanda

En esta sección podéis encontrar una recopilación de los comentarios que nos vais enviando.
Envíanos tu comentario rellenando el siguiente formulario

Hola Kylian!
Ja estem a BCN.
Voliem dir-te que tot ha sortit genial i que ha sigut un viatge de somni inmillorable.
Els hotels han sigut perfectes en quant a ubicació i qualitat. La ruta amb cotxe no se’ns ha fet gens pesada, el paissatge ha ajudat molt en això.
Vam fer l’excursió de banyar-nos amb dofins a Picton i va ser espectacular. Molt millor que l’experiència de veure ballenes. La sensació de que et passin 10-15 dofins per sota i pel voltant és molt molt xula.
I al final vam tornar amb avioneta des de Milford Sound i tb va ser espectacular.
En quant a Bintan hem estat de luxe a l’hotel i sobretot amb l’habitació amb piscina.
Doncs res més. Només era per informar-te de que tot ha anat perfecte i donar-vos les gràcies.
Per cert, l’Albert no pot estar quiet i ja està planejant un viatge a Japó per aquest agost….En principi ho volem fer pel nostre compte perquè volem fer algo low cost, però segurament us demanarem pressupost quan tinguem les dates i si ens quadren els números no ho dubtariem!
Una abraçada.
Helena

Enero de 2013

Hola Kylian,

En primer lloc disculpa que et contesti tant tard però la tornada a la feina ha estat bastant liada amb feina acumulada per no acabar.
El viatge va anar perfecte. Ho vam passar genial, i com se sol dir, el pitjor va ser que s’acabés.
En quant a organització res a dir. Els dos agents del viatge, el de NZ i el de la part Singapur+BintanIsland teníen tot preparat en tot moment així que res a dir.

Nova Zelanda
Vam tenir un temps perfecte a excepció d’un dia, a Tongariro. Havíem previst fer un trekking molt famós el Tongariro Alpine Crossing que són 8 hores en que passes pels cims d’un parell de volcans. El cas es que es va aixecar amb una boira que no es veia a 2 metres, amb la qual cosa vam abortar l’excursió (havíem contractat a l’hotel un servei que et porta amb furgoneta fins al lloc d’inici de l’excursió i que et recull on s’acaba hores més tard ja que no és circular). Com semblava que el dia no tenia pinta de millorar, vam trucar a l’agent de NZ per veure si podíem replanificar viatge i enlloc de fer aquella nit a Tongariro ja tirar cap a Wellington. No hi va haver problema (de fet tenen una operadora que parla espanyol) així que vam ampliar a una nit més el Ibis de Wellington.

En quant al cotxe de lloger, a Auckland ens donaven un que no tenia gaire espai per possar dues maletes al maleter. Vam lluitar una mica i ens van acabar donant un Focus de la mateixa categoria on si cabien les maletes. A Wellington vam deixar aquest cotxe i vam creuar en Ferry. A Picton vam anar a recollir el següent cotxe i ens vam trobar el mateix. El tio de Budget era una mica més dur però al final vam aconseguir que ens donés un més gran dient que a Auckland (com així havia estat) ens havíen promés que a Picton tindríem com a mínim algo similar al Focus… Així que potser per properes ocasions no sé si val la pena intentar deixar constància que els Corolla petits que ofereixen són molt justets per portar maletes darrera (ells et diuen que portis una al seient de darrera però no es plan).

Els hotels per general estaven força bé. A l’Illa Nord potser més bàsics, i a l’illa Sud més macos en general. Però crec que deu ser així ja per definició, l’Illa Sud sembla més vacacional que la Nord. En molts hotels ens van oferir ampolles de cava (bé champagne) com a obsequi per estar de honeymoon (gràcies per notificar-ho, Kylian).

En quant a atraccions tot molt recomanable. La veritat és que és un pais variat de per si… Queenstown pot ser és el lloc més aprofitable pq tenen activitats per parar un tren, a més de ser la base per les excursions al Milford Sound. Per cert, aquí vam canviar el anar en autocar per volar amb avioneta. Vam pagar el sobrecost però és realment recomanable. T`’evites les moltíssimes hores d’autocar, per fer mitja horeta de vol, que també és molt maco ja que creus per sobre d’aquella part dels Alps del Sud, veus el fiord des de dalt.

Només ens enduem una mica de mal sabor de boca de Christchurch i potser l’unica recomanació per futurs viatgers. Christchurch té tot el centre bloquejat. No es pot entrar a tot el que era la catedral i la zona del centre. I tot el que envolta el centre està com buit, han tancat moltes botigues, oficines, així que tot queda molt fantasmagòric… Així que fins que no millorin del tema terratremol, Christchurch no té gairebé cap interés (una pena pq crec que era una perla dintre de una NZ molt americanitzada en quant a ciutats grans). Amb una tarda llarga hi ha suficient per passejar per aquell parc enorme, veure el riuet, veure les coses que estàn mig caigudes i ja està… Nosaltres vam estar una tarda i un dia sencer, i ens vam entretenir anant a altres llocs, però bé que per altra gent si els quadra l’esquema, fins d’aquí a 1 o 2 anys crec que poca cosa hi ha a fer allà més que el que et dic d’estar mig dia.

Ah, per cert, la parada a Blenheim per tastar vins va estar molt bé. Si t’enrecordes ho vam canviar en lloc de Kaikoura (no volíem veure balenes). Un encert. Vam llogar un servei que en petits grups i en furgonetes et porten de tour (per tal que no condueixis) per bodegues de la zona de Marlborough… Vam anar a 6 bodegues, et donen a tastar uns 6 vins per bodega… Així que acabes com et pots imaginar, de fet a l’ultima bodega tot el nostre grup ja no va voler tastar cap més vi de plens que anavem… Només vam pagar en una bodega 2 euros per fer tot el tast, les altres gratis… Està a 20 minuts del Ferry de Picton, i després des d’allà fins a Punakaiki (següent etapa del viatge) hi ha 1 hora menys de trajecte que des de Kaikoura… Així que per futurs «viatgers» els hi pots oferir (si els hi va el vi) ja que es força recomanable…

Singapur
Espectacular. Res a dir que ja ho coneixes tu molt. Ens va encantar, i és molt entretingut (tendes, pujar al Marina Bay Sands per veure les vistes, el jardí botànic, menjar als llocs de menjar al carrer, Chinatown…) Ja si tens quatre duros i et pots permetre anar per Orchard Road comprant a Cartier, Louis Vuitton, Rolex, Bulgari, etc té que ser tremendo. Nosaltres ens vam conformar amb mirar aparadors… Gran idea parar allà 2 dies.

Bintan Island
Perfecte. És un lloc molt maco, de relax total amb un servei excelent. La nostra villa era molt maca sense ser de les més grans. A més no el vam trobar molt massificat (potser estava al 50% d’ocupació). La principal preocupació triar el massatge que ens volíem fer cada dia, quin restaurant dels tres per sopar, o a quina piscina anar. A més també 3 dies va ser la quantitat suficient de dies.
Així que tot plegat molt variat.
Els vols, res a dir. Singapore Airlines és un valor segur. Cap vol sense retard, i arribant a temps als llocs. Servei excelent en el vol…Fins i tot el Barcelona-Milan-Singapur el vam fer amb potser un 20% de la gent de Economy Class, així que vam poder descansar tots estirats.
Tots els trasllats entre hotels i aeroports sense problemes i donant-los la documentació que tocava (vouchers, plannings, etc) perfecte.
Permete’m per tant donar-te les gràcies per tota la feina feta, en el meu i nom i el de la Montse. L’organització va ser excel•lent i els agents d’allà en l’unica ocasió que els vam necessitar van estar molt bé…
Ja sé que no et serà necessari però si vols consultar-me qualsevol detall per algun futur client, feel free…
Una abraçada
Xavi.

Enero de 2012

Hola Kylian,

Tenía pendiente enviarte este mail desde hace mucho tiempo pero entre una cosa y otra los días van pasando, no te das cuenta y ya estás en 2008. Por cierto, feliz año!!!!!!!! ¡Espero que sea genial para vosotros y vuestras familias!

Tanto Jim como yo queríamos agradeceros tanto a Ferran como a ti todo lo que hicisteis por nosotros para que el viaje de novios saliese tan bien como salió. Vuestra dedicación, vuestro tiempo y entusiasmo fueron clave. La verdad es que estuvimos encantados, emocionados con el país y con ganas de poder volver algún día. Tuvimos también nuestros problemillas porque se nos pinchó una rueda entre los dos glaciares y la de recambio resultó estar pinchada, horas de espera, cansancio, pero bueno, qué sería un viaje sin estas pequeñas aventuras.

Creo recordar que te casastes (felicidades!!!) y fuisteis a Nueva Zelanda. ¿Qué tal te pareció? Supongo que genial ¿no?

Bueno pues eso, que muchísimas gracias por todo y espero que nos veamos pronto (nosotros empezamos a pensar ya en nuestro próximo viaje…)

Un abrazo,

Marta

Bon dia Kylian,

ja fa temps que vam arribar, però ens anyorem el viatge cada dia….. Moltes coses per veure i la sensació de que ni en un any ho acabaries de veure tot.
Haurem de tornar :)

Només comentar-te que l’atenció a NZ va ser perfecta, Liane es va posar en contacte un parell de cops amb nosaltres posant-se a la nostra disposició per qualsevol cosa que necessitessim, inclús una de les vegades ens va recordar de canviar l’hora a l’horari d’estiu!

Esperem que en el futur poguem continuar viatjant amb vosaltres.

Salutacions,

Agustín Collado.

Entérate de nuestros viajes antes que nadie

Entérate de nuestros nuevos viajes, recomendaciones expertas, curiosidades culturales, y más, con nuestras newsletters.

Regístrate, es muy fácil.

Y recuerda: podrás modificar tus datos en cualquier momento.

Tarannà Club de Viatges, S.A. usará la información que usted proporcione en este formulario para estar en contacto con usted y para enviarle actualizaciones y promociones. Sus datos serán tratados según la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.

Para obtener más información acerca de nuestra política de privacidad

Petición enviada correctamente. Recibirás un correo de confirmación para finalizar el proceso