HORAS CONCERTADAS LUNES A VIERNES DE 10h a 18h

Comentarios viajeros Egipto

En esta sección podéis encontrar una recopilación de los comentarios que nos vais enviando.
Envíanos tu comentario rellenando el siguiente formulario

Hola Kylian,

tal i com et vaig dir en tornar d’Egipte em poso en contacte amb tu. Disculpa’m si no ho he fet abans però hem tingut algun que altre problema personal i no ha pogut ser.

Bé, dir-vos que el viatge ha estat fantàstic, a l’avió d’anada érem només un terç del passatge i gairebé tot autòctons, o sigui que de guiris érem solets nosaltres. Això ja començava a prometre! Hahahaha.
T’he de dir que fins al dia abans vam estar patint perquè semblava queno hi podríem anar, però vam aguantar el tipo i mira, tot perquè la meva filla es va posar amalalta i la van ingressar a l’hospital amb una infecció a la sang, fantàstic! Però no ho vam anular i dos dies abans de marxar va sortir de l’hospital i el dia que tocava vam anar, i n’erstem molt satisfets.

una coseta, no digueu a la gent que ha de fer el check-in abans de marxar perquè Egyptair no permet fer-lo quan és de Barcelona cap allà, Després si, per tornar sí, però no pas al’anada i estàvem una mnica preocupats perquè no sortia el vol i no es podia fer. Però en fi, només és un suggeriment, off course!

Allà tot ha estat fantàstic, érem sols a tot arreu, al vaixell hi vaia unes 22 pesones comptant-nos a nosaltres, no hem trobat cap espanyol enlloc, només algun alemany i alguns anglesos.
Abu Simble va ser espectacular perquè hi havia un total de 10 persones mirant-lo, el convoi que va sortir érem nosaltres i un autocar que anava buit gairebé. T’ho pots imaginar veure tot allò nosaltres solets? Tenim totes les fotos sense gent i això és un gustassu impressionant. De fet a tota rreu anàvem sols, només vam torbar una mica de gent a la Vall dels reis. Però és clar els venedors també eren per a nosaltres solets i no vegis quin agobio!

De les activitats que teníem contractades n’hi ha una que no l’hem feta però tampoc és que hi tinguèssim cap interès, és el passeig en faluca per veure les llums del Caire, suspos que ho teniu com un reclam a la pàgina web però després en el detall del viatge, en el bono d’ells no hi sortia i no vam dir res perquè ja et dic, no hi teníem cap interès especial.

I el tracte prou bé,en el creuer hem tingut el mateix guia tots els dies però després. al Caire, ens el canviaven a diari, però ja ens va estar bé. Allà vam agafar encara més activitats i penso que ens les van cobrar una mica massa cares, però ja hi érem i volíem fer-les o sigui que vam pagar i vam callar (al cap i a la fi ens ho vam agafar mig en broma mig en sèrio com una aportació a la revolució, hahahaha!).

I una darrera coseta que potser m’atreveixo a dir-vos, el que és un toston és tenir l’hotel allà, tan lluny, perquè nosaltres som dels que no treptitgem piscines, ens agrada molt més passejar i la veritat que allà convida molt poquet i agafar taxis i tot això en aquests moments et fa sentir una mica insegur. Tanamteix ho vam fer i no en tenim cap queixa però jo penso que si podeu allotjar la gent (sobretot si no tenen cap interès en les piscines i molt en les ciutats) en hotels més cèntrics jo crec que seria molt millor. Ahhhhhhhhhhhh! i una altra coseta, el basar el halili és d’un guiri descomunal. vam veure molts més mercats mil vegades més bonics, mercats autòctons i no gaire lluny d’alla. Penso que el Halili esta bé per un pim-pam però segons com sigui la gent jo els portaria a uns altres mercats o zocos, penso que guanyaria la impressió que es portaria la gent.

Però tot i aquests comentaris penso que ha estat un viatge magnífic, ens em sentit molt i molt segurs i si cal que convenci algú no dubtis que ho faré i us l’enviaré.

Un plaer i fins una altra ocasió.

Rat, Manel i Mar

Hola Carla.

Tot ens ha anat molt bé.
Estem molt contents.
Gràcies per la vostra assistencia. De ben segur que ens tornarem a veure.

Gràcies a tu per tot.

Joan

Bon dia Carla,

Que tal? no sé si estàs de vacances, nosaltres ja hem començat a treballar ja fa uns dies.
Només t’escribia per dir-te que el viatge a Egipte va anar molt bé, hem estat molt agust i el tracte ha estat molt bo. El guia molt expert i molt atent amb el grup, inclús el primer dia vam tenir un altre guia per posar-nos al dia amb les excursions del que anava a ser el nostre grup i també una maravella. Remarco el tema dels guies ja que és el que ens fa «por» dels viatges organitzats, però no tenim cap queixa, tot al contrari. No vam ser un grup excesivament gran, el dia que vam ser més erem uns 24 i hi va haver moments en que vam ser 6.

Els hotels i l’embarcació més que correctes, l’únic potser que no va estar al nivell va ser el d’Abu Simbel, però ja estàvem avisats i amb lo bonic que són els temples no penses amb l’hotel.

Els dies que vam passar al mar Roig ens van anar molt bé i així també sembla que canviïs una mica d’aires.

Res més, només et volia traslladar la nostra satisfacció i esperem poder fer aviat algun altre viatge.

Gràcies i fins aviat,

Núria

Entérate de nuestros viajes antes que nadie

Entérate de nuestros nuevos viajes, recomendaciones expertas, curiosidades culturales, y más, con nuestras newsletters.

Regístrate, es muy fácil.

Y recuerda: podrás modificar tus datos en cualquier momento.

Tarannà Club de Viatges, S.A. usará la información que usted proporcione en este formulario para estar en contacto con usted y para enviarle actualizaciones y promociones. Sus datos serán tratados según la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.

Para obtener más información acerca de nuestra política de privacidad

Petición enviada correctamente. Recibirás un correo de confirmación para finalizar el proceso