HORAS CONCERTADAS LUNES A VIERNES DE 10h a 18h

Comentarios viajeros Costa Rica – Pag. 1

Ir a Pag: 1 ,2, 3, 4,

En esta sección podéis encontrar una recopilación de los comentarios que nos vais enviando.
Envíanos tu comentario rellenando el siguiente formulario

Hola Ferrán:
No me olvido de ti. Me imagino que estarás cansado después de este fin de semana en el Salon del Turismo, que espero haya sido provechoso. La verdad es que todavía estoy digiriendo las maravillas de ese fabuloso país. La primera semana de nuestra vuelta fue dura entre el jet lag y la vuelta a la realidad. Y es que personalmente y creo que puedo hablar por mi hermano, hemos vivido uno de los sueños de nuestra vida y estamos profundamente agradecidos por vuestra colaboración y profesionalidad. Xinia: también lo hacemos extensible a tu soporte y dedicación en Costa Rica. En mis pocos viajes, nunca he encontrado un soporte tan directo y humano. Lo de tu disposición las 24 h del día no sé si se suele hacer en otras agencias pero para mi ha sido fantástico y las pocas veces que te hemos llamado nos has ayudado mucho. Sobre todo con lo de enlazar con la excursión de Tortuguero. Ja! Ja! Vaya mañanita, desde las 5 de la mañana dando vueltas por el país, con atropello de un perro incluido que lamentamos todo el dia y que tuvo mayores consecuencia para el pobre animal que no en el coche, que de todos modos nos lo dieron con un todo riesgo incluido y sin coste adicional a pesar de nuestra extrañeza e insistencia en que como era eso posible. Al entregar el coche en el aeropuerto, se dieron cuenta que habían cometido un error al respecto, pero lo asumieron con profesionalidad y algo menos de talante. Bueno, es comprensible. En cuanto al perro no lo encontramos cuando fuimos a socorrerlo.

Fue el único percance de una fabulosa expedición que si de algo me puedo quejar es de que se hizo corta. Y es que me imagino que no vimos un montón de otras maravillas. Ya se lo que estas pensando, Ferrán, que nos montemos otro viaje para acabar de conocerlo. Ja! Ja! Díselo a nuestras esposas. Ya! Que se apunten ¿verdad? …Ya veremos.

Sin desmerecer los demás rincones visitados, me quedo con Volcan Tenorio y la familia Ordoñez, Cahuita, sus playas selváticas y virgenes y los indígenas Bribris de Yorkin, sus ríos (increíble el palanqueo en contra corriente del Yorkin), sus selvas y casas cosmogónicas.

Bueno….os dejamos adjuntada la encuesta que nos pasaron los compañeros de Terra Incognita que nos recogieron en San José. Nosotros nos quedamos con los buenos recuerdos y la ingente cantidad de información audiovisual. A ver si me da tiempo a preparar un corto y presentarlo al concurso de vídeos de Taranna de este año.

BESOS!!!
PD: Ferrán, a ver si tienes un rato y nos vemos! Tengo cosas para ti! ¿Que será, que será?

Paco

Ferran,
Esto es una pasada!! Los Quetzales me han despertado la nostalgia de mi época de montaña. Dominical y el hotel Riomar un jardín del eden. En el Tenorio Alex y el Blau Cel la calidez de toda la familia nos ha hecho sentirnos en casa. En Quepos el restaurante la Escapada um exifo. Y ahora alucinamos con el lujo del Arenal Spring. Que nos espera mañana? Vamos de sorpresa en sorpresa.
Un Abrazo y recuerdos de Alex.

Hola ferran,

Acabem d’arribar a dominical,

Tot be.la ruta sukia molt be.molt acollidora la familia parra i especialment el pare santiago y el fill hector que ens ha fet de guia.

Gracies i una abracada desde costa rica.

Hola super Ferran

Des que vem arribar volia escriure’t un mail però has de perdonar el retard doncs hem anat super embolicats amb reis , néts etc..

Abans de res mil gràcies a Taranna i especialment a tu per l’organització genial del viatge, hotels, excursions, guies, etc..
L’equip de gent que tens allà (Zinnia) superguay, ens va solucionar l’incident de l’hotel d’arribada super ràpid i bé!!!!
Ja hem fet la corresponent queixa a Iberia!!!

Les nostres visites al volcà, i al water fall va ser genial vam tenir un dia fantàstic per visitar el volcà i veure l’espectacular que és, i no et dic les cataractes i el parc natural que hi ha!!! la finca Rosa Blanca ens va enamorar!!!

Potser el que menys ens va agradar mes que res per la quantitat de gent que hi havia i perquè és molt turístic va ser Manuel Antonio però així i tot ho passem molt bé.

Corcovado va ser el millor el lodge guaaay i els tours meravellosos!!!

Bé amic no et vull donar més el rotllo perquè tu ens pots fer classes sobre Costa Rica.

Agrair-te de nou totes les vostres gestions i dir-te que el viatge ha superat les nostres expectatives!!!

Passarem un dia per l’agència previ avís per veure’t!!!

Una abraçada y molts muaaaas!!!!

Cris/Gaby

Hola, Ferran!

Soc la Rosa la dona del Enrique, quina pasada de viatge, això es PURA VIDA!!!!.
Totmolt bè, las cabinas….sobre tot la de Siatami….ancara que el caminet…buff!!!. Els guias molt simpatics
Ha sigut un gran viatge.

Gracias per tot una abraçada

Rosa

Fernando
Ya metidos en la rutina y antes de que pase mas tiempo, comentarte que nuestro viaje ha resultado estupendo y ha confirmado nuestras expectativas.
Esperamos que tu hayas realizado el tuyo con tus hijas a africa y que puedas compartirlo con nosotros en algun momento.
Hasta la proxima ocasion, que como muy tarde ddberia ser el proximo sitc.
Un abrazo

Bon dia Ferran,

Tot el viatge va anar molt bé i ens va agradar força.
Només algunes petites incidències que no val la pena comentar.
Els nens (i nosaltres) ens ho vam passar en gran.
Gràcies per tot.
Una abraçada
Ramon

Hola Ferran:

En quant al viatge molt bé. Ens va agradar molt el país i tot el que vam veure i viure.

L’única cosa potser l’hotel de San José (molt cutre i brut. No teniem ni aigua calenta) que no encaixava per res amb el nivel de la resta del viatge (jo no et recomano que l’ofereixis) i el guía de l’excursió de Rio Celeste que era un nano que no ens va dir quasi res en tot el trajecte i que ens va deixar a l’acabar la visita i vam tornar una mica perduts al punt de trobada. L’Alex estava amb un altra grup.

La resta molt bé. Els hotels molt bé i un gran record de Playa Nicuesa tot i que no vam dormir la primera nit!!!

Ja parlarem un dia en calma si vols.

Gàcies per tot i la paciència que has tingut amb nosaltres degut a les diferents histories que hem anat tenint.

Una abraçada

JR

Hola Yolanda, ara que hem reposat una mica i podem veure amb perspectiva aquest maravellos viatge, et volia comentar una mica la meva impresió que es en general la de tots.

Primer de tot, fantastica la resol.lució donada al aterratge diguem que forços a El salvador, ens vam quedar sorpresos de la coodinación i de l’atenció que ens van donar, tant per la Cia Aeria, como a l’Hotel i el transport, i la vostra coordinació a l’hora de venir a buscar-nos a tots per anar plegats a Tortuguero. No se si es que vam tenir sort però encara ara no ens ho podem creure despres de tantes coses que sents a dir. La sra. Xinia Marin ens va atendre molt be i vam estar en contacte amb ella continuament.

Despres els Hotels, encara que van estar una mica retirats, tambe ens van complaure molt, l’entorn era de pel.licula i a excepció d’un vam estar molt be amb tots.

l’altre tema es que vam tenir la sort que no ens va ploure gaira i que vam fer totes les visites amb tranquilitat fins i tot vam tenir la sort de poguer veure el volca poas amb tot el seu esplendor, increible.

Però el que va culminar del tot i que per nosaltres va ser de gran valor, era haber contractat el cotxe amb xofer, (en Jorge) però es que el xofer no era nomes un senyor que et traslladaba d’aqui allà, ens ho explicava tot, a cada pas cada dia, en tot moment, costums d’alli, pensaments, formas de fer, la familia, la historia de cada zona i dels seus habitants, dinavem on ho feia ell, tots plegats, igual els sopars, ens duia del hotel al poble i a l’inrreves, era molt agradable, amistos, bona persona i sobre tot molt professional ens oferia els seus serveis per tot, el cas es que amb ells feiem un grup igualitari i sempre sabia estar comedido i respetuos.

No sabem perque, pero ens va rebre amb una buseta enorme, de 20 places per nosaltres sols, i es un conductor de primera, acostumat a conduir vehicles grans com camions i coses de l’eltil.

Sense ell ens aguessim perdut l’esencia de cahuita i la resta de les zones i no haguessim conegut tantes plantes i fruites i flors al igual que no haguessim vist tot tipus d’animals a cada pas si ell no ens ho ensenya, nosaltres no veiem res i ell tenia una vista increible, la seba paciència per fer-lo parar cada dos per tres i la seva voluntat de que estiguessim contents sobrepassaba les espectatives.

Els nostres joves estaven encantadissims de la seva companyia.

Res mes tant sols dir-te que ens ha quedat moltes ganes de tornar, i a poguer ser veure corcovado i algunes illes del pacific sud.

Moltes gracies per tot i fins la pròxima

Buenos dias, siento mucho no haber llamado, esperaba hacerlo desde el aeropuerto con tranquilidad, però a ultima hora olvide hacerlo.

Quiero decirles que estamos todo el grupo muy muy satisfechos de como nos ha ido todo el recorrido, y aunque tuvimos mucha suerte con las lluvias pues pudimos hacer todas las visitas esperadas sin ningun problema (menos en lago azul nos cayo un verdadero diluvio) .
Tenemos que agradecer el cien por cien del exito a parte del tiempo a la persona que nos acompaño en todo momento el Sr. Jorge ya que a mas del transporte fue una compañia muy grata y su conocimiento de las diferentes zonas nos aumento mucho el poder tener información de la flora y la fauna de cada lugar, se esmeraba en que el dia lo tuvieramos bien organizado tanto las visitas como los lugares para el almuerzo o la comida, simpre muy puntual y servicial, tanto es asi que lop teniamos como parte del grupo.

Quiero tambien comunicarles que solo el hotel Buena Vista lodge, nos parecio poco recomendable. El lugar es muy bonito pero anosotros nos acomodaron en una zona muy cerrada sin vista,no nos enteramos ni tan siquiera que habia lago y piscina ni un mirador, al cual accedimos gracias a Jorge nuestro chofer.

Deseariamos se es posible que le hicieran saber que llegamos bien. Saludos

Hola Ferràn, ja som a casa sans i estalvis!

El viatge ha anat tot perfecte, ens ho hem passat molt bé i hem disfrutat molt d’aquell país paradisíac, un xic cansats pel jet lag, horaris i hores de furgo però ha valgut la pena! Quan tinguem llestos els àlbums de fotos, quedem un dissabte o un diumenge a casa, fem una barbacoa i petem la xerrada, aixi els nens t’explicaràn que han vist taurons toro, la serp coral, granotes verinoses entre altres milers de espècies, flors i plantes!!! Per cert, golfito bestial!

El poder compartir aquests moments amb els amics i la família fa que realment et desestressi, entris en contacte amb la natura i amb el planeta física i espiritualment, es el que fà de viatjar aquest plaer sense igual.

Com sempre, tot ha anat rodat amb vosaltres i amb la Xinia un plaer cada cop que hi parlàvem…com hauràs vist finalment vam anar a Tortuguero a veure el desove!!!

Tant sols dos comentaris: La furgoneta un pel justa pels 9 + maletes, ja que no tenia baca i anàvem massa apretats per a tantes hores de viatge; l’altre fou que no vam poder anar al volcàn Irazu degut al retràs de 3 hores del vol BCN-MIA i la conseqüent pèrdua del enllaç a SAN JOSE. T’adjunto els bitllets nous i els vouchers de la nit que no vam fer a San José, que entenc que s’ens hauría d’abonar (el seguro ho ha de cobrir)

Pues no se, digue’m si necessites que el Santi t’escaneji els seus bitllets també.

PURA VIDA FERRÀN!!!!

Hola Ferran!
la semana pasada volvimos de Costa Rica: fascinante! En muchos Parques Nacionales es como estar metidos en un documental! Nos lo hemos pasado muy bien y ha sido una experiencia perfecta. Los ultimos dias de nuestro viaje los pasamos en Cahuita: verdaderamente fue un lujo en el Siatami Lodge que es precioso (nos dieron la bienvenida unos tucanes). Bueno, era solo agradecerte todo de mi parte y de la de Maria – espero que nos veamos en Barcelona!
De nuevo muchisimas gracias y muchos saludos,
Didac

Hola Ferran,

El viatge a Costa Rica ha estat genial!!! Costa Rica ens ha enamorat! Pura vida!
El trekking va estar super bé. Per cert, comentar-te que només arribar a la fundació Nubotrópica la dona de Juanillo (l’home que ens va replegar en Santa María de Dota i que ens va portar a l´altre dia fins al cruce Las Rejas) ens estava esperant en un molt bon sopar (crec que la dona treballa allí de cuinera). T’ho diem perquè en principi ens vas comentar que el sopar no estava inclòs. Simplement és per a que ho tingues en compte per a futurs clients.
Caminar per la reserva forestal Los Santos va ser tota una experiència amb la companyia del nostre guia Max. Com és botànic li agradava molt explicar les diferents plantes i arbres que ens anàvem trobant, i a nosaltres que ens ho explicara!!! Això sí, el trekking té unes pujades i baixades… jejeje.
El que sí que ens va anar molt bé, i que també et recomanem que ho fiques com a material imprescindible per a la ruta Sukia, són unes botes d´aigua (d´eixes de goma), perquè el primer dia de ruta ja ens va ploure i clar, entre el fang i l´aigua, unes botes normals, per més GORE-TEX que porten, acaben xopes!!! i a l´altre dia no estan seques. En canvi, en unes de goma camines molt bé pel fang i si se banyen se poden eixugar fàcilment.
I al arribar a Betania… un lloc preciós!!! Ací també et tenim que dir que ara hi ha un xic que viu allí i és qui s´encarrega de l´allotjament i de tot (li diuen Arcadio i és el propietari, crec que abans vivia a l´estranger però ara ja s´ha instalat definitivament a Betania). El menjar a Betania molt bó i Arcadio és molt agradable. Et fa sentir com en casa. T´envie els 2 mails que ens va donar i el seu número de telèfon:
La ruta fins a Ranchos Tinamú també va ser molt bonica. I al arribar allí… quin lloc!!! I la familia Parra… encantadors!!! Santiago Parra ens va donar molts records per a tu! Si tornem a Costa Rica eixe és un dels llocs on ens agradaria tornar!
A l´altre dia la ruta també va estar molt bé i tant la filla de Santiago Parra que va ser qui ens va fer el dinar a Londres com el seu home, molt amables!
El dia de l´excursió a la Isla del Caño: ací és on vam tindre un poquet de problema. Nosaltres estàvem a la recepció de l´hotel a les 6:00h esperant a que vingueren a per nosaltres i resulta que sí va vindre una furgoneta i va carregar a uns clients, però la de recepció ens va dir que no era la nostra furgoneta perquè no era de la empresa Southern Expeditions sinò de la empresa La Perla del Sur. Però com que passava el temps i ningú venia vam cridar a Southern Expeditions i ens van dir que ja havien vingut a per nosaltres, però el que nosaltres no sabíem és que Southern Expeditions li havia passat la nostra excursió a La Perla del Sur… SOCORRO!!! ;)
Al final la furgoneta va tornar a per nosaltres i vam poder anar a la Isla del Caño. Però… el programa que vam fer no era el mateix que el que teníem programat a l´itinerari, ja que en l´itinerari diu: “Para nuestra segunda parte del tour, tenemos varias opciones: 1. Tomar los senderos de la isla al cementerio arqueológico donde se encuentran las famosas esferas perfectas de piedra elaboradas por los antepasados indígenas de la zona. 2. Otra sesión de buceo. 3. Relajarse en la playa…
Doncs tant l´opció 1 com la 2 ens van dir que no se feien. No pot ser que Southern Expeditions fera un altre tipus de tour i al fer la subcontrata en la Perla del Sur perguerem temps d´excursió???
I per últim el preu: a l´hotel vam vore una publicitat on anunciaven el tour a la isla del Caño per 110 dolars i els nostres companys de tour també van pagar això, i si no recorde mal ens vas comentar que valie uns 200 euros. Açò pot ser també degut al canvi d´agència i programa?
En Manuel Antonio i Monteverde tot molt bé. El canopy i els ponts impresionants! Vam gaudir molt en la tirolina de 1Km! jeje. Recomanem la empresa Selvatura perquè és l´única de la zona que està dins del «bosque nuboso».
I el tour del rio Celeste… també ens va agradar molt! I Álex Ordoñez molt simpàtic i molt amable també!!! Si es que els ticos ens van caure super bé, i que educat parlen!!! A mi la frase de “con mucho gusto” m´encante!!! Jejeje.
I de ahí fins al final tot molt bé també. Molt bona idea lo d´anar a vore el dia de tornada el volcà Poas!!! Eixa zona és de lo preciosa; vam disfrutar molt de l´últim dia.
A vore si ens centrem un poquet i fem una sel.lecció de fotos i t´enviem un CD. Per cert, per a enviar el CD, a quina adreça?

Moltes gràcies per tot!

Ferran, tot perfecte.
El país, la gent, la cultura, la natura, els animals, els nens, la Marta i jo..collonut.
Ara estem amb les fotografies i de tornada a la feina, però ens quedem (espero que els nens també en el futur) amb l’experiència en el record de per vida. I per suposat, ho direm a les amistats, que hi vagin, que no se’n penediran.
El millor sens dubte Corcovado, potser el més devorat pels turistes és Manuel Antonio.
Ja parlarem, ara a gaudir de les merescudes vacances.
Petons, Ferran…i gràcies per tot!!!

Hola Yolanda,
Primero de todo, daros las gracias por un estupendo trabajo. La organización del viaje ha sido impecable, y el apoyo en destino, también. No sé si al final de los viajes comunicáis con el equipo en costa Rica para ver como ha ido, pero tuvimos una serie de problemas el ultimo día y vuestra compañera de allí (ahora mismo no recuerdo su nombre) nos ayudó en cuanto pudo, no solo atendiendo nuestras llamadas y peticiones, sino aportando ideas para que llegásemos a tiempo a nuestro vuelo.
El viaje en si, maravilloso. Tanto el país como la gente. Hemos tenido la oportunidad de compartir experiencias e información con locales, mucho más que en otros viajes, y lo hemos encontrado muy gratificante. Además el hecho de ir con nuestro propio coche, a hoteles mas bien pequeños y fuera de temporada ha mejorado la experiencia. No hemos podido disfrutar la playa demasiado, pero hemos disfrutado de muchísima atención, la mayor parte de nuestras actividades han sido para nosotros solos y nada estaba masificado. Los dos venimos totalmente encantados, convencidos de recomendar el viaje a nuestros amigos.
Tenemos algunos comentarios. No crítica, sino aspectos que creemos que se podrían mejorar. Te comento:
La recepción. No sé si no se comento suficiente o se me paso a mi, pero no teníamos claro que habría alguien esperándonos en el aeropuerto para acercarnos al hotel y darnos la documentación necesaria. Al llegar cogimos un taxi y nos fuimos por nuestra cuenta al hotel. La persona que nos esperaba anduvo luego de cabeza para encontrarnos y darnos el dossier. Aunque vi que el programa menciona “llegada y recepción”, igual podría aclararse más. Simplemente añadir “en el aeropuerto por un miembro del equipo de Taranna” sería suficiente.
En el hotel de Manuel Antonio (La Mansión) teníamos que pagar un pequeño extra diario por el servicio. Era unos 2$ o algo asi, nada problemático, pero nos hubiera gustado saberlo o haberlo pagado en la factura a Taranna, porque la verdad es que suena un poco raro al llegar allí que te comenten que hay algo que pagar. Por lo demás, el hotel es un sitio extraordinario.
El teléfono que aparece en el dossier para el del hotel en Arenal está mal. No fue un problema porque llamamos y nos cogió una señora que nos informo de que no éramos los primeros ni probablemente los últimos, y nos dio el numero correcto, pero supongo que lo ideal es cambiarlo en el documento :)
Las indicaciones que aparecen en el dossier sobre como llegar a cada sitio son mejorables. Aunque en algunos casos son confusas, en la mayor parte de las ocasiones simplemente podrían cogerse referencias mas significativas que las que se dan.
Una vez más, gracias por el servicio prestado y un saludo.
Mercedes

Hola què tal!?
Nosaltres molt bé tot i que a Costa Rica s’està millor ;-)))))
El viatje va ser genial, tota una experiència inolvidable. Hem vist animals que sé que no tornarem a veure mai (només si tornem ), els paisatges tant verd, les platges salvatges, la natura exuberant i la gent encantadora…
Bé ja saps de que parlo.
Un 10!!!!

Hola Ferran,
només ara tinc un momentet per donar-te les gràcies per la súper-ràpida organització del nostre viatge a Costa Rica. Tot ho funcionat molt bé.
Espero que també hagis tingut una bona estada a San José i entorns.
Salutacions,
Kerstin

Ir a Pag: 1, 2, 3, 4,

Entérate de nuestros viajes antes que nadie

Entérate de nuestros nuevos viajes, recomendaciones expertas, curiosidades culturales, y más, con nuestras newsletters.

Regístrate, es muy fácil.

Y recuerda: podrás modificar tus datos en cualquier momento.

Tarannà Club de Viatges, S.A. usará la información que usted proporcione en este formulario para estar en contacto con usted y para enviarle actualizaciones y promociones. Sus datos serán tratados según la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.

Para obtener más información acerca de nuestra política de privacidad

Petición enviada correctamente. Recibirás un correo de confirmación para finalizar el proceso