HORAS CONCERTADAS LUNES A VIERNES DE 10h a 18h

Comentarios viajeros Vietnam

En esta sección podéis encontrar una recopilación de los comentarios que nos vais enviando sobre los viajes en grupo y a medida a Vietnam.

Envíanos tu comentario rellenando el siguiente formulario

Bon dia Cristina,

Fa dies que et volia escriu un correu, però mai trobava el moment.

El viatge va anar perfecte, el Vietnam ens va agradar molt, el guia perfecte i el temps ens va acompanyar bastant, feia molta calor però únicament ens va ploure un dia

Les Illes Maldives un altre món, relax total i en un entorn meravellós, l’hotel per nosaltres era de 10, molt atents, el menjar boníssim, i tal com ens vares recomanar ens varem fer un massatge, perfecte com tot.

Si em de tornar a fer un viatge llarg com aquest segur que tornarem a posar-nos en contacte amb vosaltres.

També et volia comentar una altre cosa, vaig estar mirant la pòlissa i vaig veure que ens cobria el retard en les maletes, Singapur Airlines ja ens va compensar per la demora, però suposo que també puc reclamar a l’assegurança, no?

Moltes Gracies per tot

Albert

Hola Cristina!!!

Si ja estem a Barcelona i treballant, encara que continuem una mica desorientats……. és un canvi tan fort estar 18 dies en altre mon i tot seguit posar-te en els vells assumptes que vas deixar…
El viatge una meravella…….. vinc enamorada del país, només et dic que porto els 3 dies que estic a casa menjant PHO, me he portat casi tots els ingredients………..
Començar per al sud i acabar a Camboia ha sigut un encert, anar de “pitjor” a millor, i poso pitjor entre comentes perquè no hi ha hagut res de dolent al sud, tot el contrari.
Els guies, fantàstics, a excepció del centre, que va estar be però justet, tan al sud com al nord, eren com els nostres fills, hem anat a sopar amb ells, la seva mare ens ha comprat concentrats de sopa, i els dos estan convidats a passar el tems que vulguin a casa.
El nord sens dubte el millor, Hanoi, la bahia, sapa….. i els temples…… fins i tot el temps s’ha portat be amb nosaltres, hem esquivat cada dia la pluja i no hem fet servir ni un sol dia l’impermeable.
El menjar sensacional….. a preus irrisoris
Tot i que el conjunt del viatge ha estat molt satisfactori, el punt negatiu per a mi ha sigut el cansament la falta de son, jo vaig insistir molt en aquest punt, dons desprès de tantes hores de vol per agafar be al viatge és fonamental descansar, l’hotel de Ho Chi Min no va ser l’ adient per això, tot era soroll i a totes les habitacions…… la veritat és que tothom es va bolcar per buscar una sol.lució però no era factible dons l’ hotel estava a on estava i no tenia la infraestructura per evitar-ho. La Yen de Focus Asia, estava més preocupada que jo, es va portar fantàsticament i fins que no varem acceptar el canvi d’hotel no va parar, va ser un encert dons era també molt cèntric però estava molt més preparat i per fi, aquella nit vaig descansar.
Sense paraules de l’hotel de Hue una meravella en tots els sentits i el vaixell també , un encert haver triat un petit, fantàstic……. Ens va decebre el de Sapa, dons ens havies ensenyat el fulletó a on sortia que era gran i que totes les habitacions tenien unes vistes fantàstiques i al que varem anar nomes tenia 4 habitacions i cap amb vistes. A Hanoi la primera nit ens donàvem una habitació minúscula, sense finestra, sense llum…. un desastre…. però com sempre, l’efectivitat de la YEN va fer que es soluciones immediatament.
En resum molt cansada però feliç, estic molt contenta de haver anat a pesar de la meva por a volar i la quantitat d’hores de vol que hem fet, crec que ASIA serà el nostre pròxim destí.
Gràcies per tot i salutacions,
Maite.

Hola Cristina!!!!!!
A sido un viaje increible, muchas gracias por todo Adri y yo os felicitamos por vuestro trabajo.
Tenemos alguna anecdota: la noche del tren hacia sapa, nos entro agua en la cabina del tren, caio un tormenton de agua…………jejeejejejej.
El hotel mango bay es una pasada, por la noches teniamos de 2 a 3 «geckos»(son salamandras o asi le llaman ellos) con nosotros, nos vigilaban para que durmieramos bien, jejeejje,pero la comido super bien todos los dias.
Y sobre los guias muy bien, muy atentos todos.
Lo unico malo LA CALOR,jejeejejejejej
Muchas gracias por hacer que nuestra luna miel sea inolvidable!!!!!!!!!!!!!
isa y adri.

Hola Cristina. Hola Taranna.
El nostre agraïment a tots per la bona organització del nostre viatge. Perfectes els itineraris, els hotels…
No van haver problemes en vols, autocars ni trens i per descomptat, uns guies que ens deixen un gran record, sobretot en el factor humà.
Els menjars, aconsellats per vosaltres amb algunes de les vostres adreces i altres vegades aconsellats pels guies, no van fallar.
Ens ho vam passar molt bè i hem fet uns llaços amb el grup immillorables.
Durant els viatges es masteguen i s’empassen les vivències del viatge però és quan passen diversos dies després de la tornada quan realment paeixes aquests moments ja passats i per la nostra part, només podem dir: Quina bona ració de viatge!!!!!
Petons.
Paco, Mcarme , Greta.

Bon dia Cristina,
el viatge va anar molt bé. Les meves expectatives del viatje es van superar. La meva primera expedició a l´Asia ha estat captivadora.
Pel que fa al grup, hi he estat molt a gust. Ens ho hem passat molt bé. La familia ha estat un puntal molt important en la cohesió del grup.
Cambotja: El guia parlava bé el castellà i força amable. L’hotel una maravilla.
Vietnam tots els guies havien estudiat a Cuba per la qual cosa un bon enteniment.
El guia del Sud, va ser un molt bon acompanyant de viatge, però no bon guia, una cosa compensa l’altra.
El del Centre no em va agradar gens.
El del nord un molt bon guia i una molt agradable persona. Va tenir moltes atencions amb tots nosaltres.
Els hotels del Vietnam van estar bé en general, si he de criticar una mica seria al vaixell de la Bahia de Halong, en la neteja de les habitacions. El menjar estava molt bo, encara que molt cares les begudes.
Els vols van anar bé i no es va extraviar cap maleta!

Fins aviat,

Anna Bertran

Hola Cristina,

Suposo que tal i com hem vas comentar ara estas de vacances, però només volíem agrair-vos el gran viatge que ens heu preparat, la veritat és que ha estat increíble. Tot perfecte, cap problema, i ens ha encantat tot. Sobretot Vietnam. És impresionant. Ple de contrastos! amb un menjar increíble! amb una gent excepcional! ideal! en un primer moment ens va assustar i tot Hanoi, pel caos circulatori, i la massificació de gent al centre de la ciutat, però després et sents com a casa, i convius amb tot com sino passes res! la Bahí de Halong increíble, sense paraules! Sapa molt i molt macu, i una gran experiència personal! Al centre ens van encantar els pobles de Hue i Hoian, sobretot aquest últim! molt i molt macu! i més quan vens de la capital, clar, no té res a veure! i Saigón, la més cosmopolita! i enormeeeeeee!!!!
Hong Kong és la Nova York asiàtica! molt maca e impresionant! Singapore, bueno, també bastant impresionant a nivell edificis i ciutat en sí, però una mica aburrida! tot i que clar, també s’ha de dir que tampoc vam tenir molt de temps per disfrutar-la! i Bali també genial!
La veritat és que tot ha estat perfecte! guiés, xòfers, vols sense retrassos, maletes ontime arreu! perfecte! l’únic és que de cara a altres viatges que fem, segur no agafarem en vols llargs finestre! és molt incòmode! per això et vaig comentar de cambiar els seients! i més nosaltres que som alts! però bueno, l’experiència és un grau, i per pròxims viatges, ja intentarem agafar-ne d’altres!
Però de veritat, només volem agrair-te lo amable que has estat, i lo bé que ens has preparat el nostre viatge! no dubteu que repetirem amb vosaltres!
segurament no un viatge tan i tan gran (només es pot fer una vegada a la vida), però en farem d’altres segur! i més tenint en compte que ens hem quedat meravellats del sud-est asiàtic!
Per cert, no veas amb els regatejos eeeehhhh….. jajajaja Bueno, només agrair-te tot el que has fet per nosaltres i que espero que ara disfrutis tu de les teves merescudes vacances.
Un petonet molt gordu de tots dos.

Vane i Emi.

Bon dia Cristina i Josep.

Us escric aquest correu per felicitar-vos per l’organització del viatge de Cambondja-Vietnam del 2 d’agost; ha superat de molt les expectatives que hi tenia dipossitades.

El viatge ha estat genial, molt ben organitzat i sense cap imprevist ni problema destacable… els guies han estat molt atents, afectuosos i professionals (tots), el transport molt ben coordinat, els hotels molt per sobre de les meves expectatives (el Tara Angkor y el de Hoi An han estat
fabulosos) tant en qualitat com en ubicació (molt cèntrics), i el recorregut ha estat fantàstic…

També cal remarcar que he coincidit amb un grup humà fantàstic: jo que anava sol destaco el bon rotllo i companyerisme que hi ha hagut amb els meus companys de viatge durant tot el trajecte… sense dubte ha estat un factor important també per l’èxit del viatge.

En resum, el viatje ha estat fabulós…

Per altra banda, tot i que el conjunt del viatge ha estat tant satisfactori, m’agradaria comentar-vos també alguns punts que crec que podrien millorar-se i que, sense ser remarcables com a nota negativa, sí podrien haver estat millor…

1.- El vaixell de la badia de Halog era, sincerament, molt cutre… molt per sota de la mitja del viatje… No hi havia toldo i tant pel sol com per la pluja haviem d’estar apinyats en un raconet… les amaques estaven trencades… els camerots eren moooolt sencills, i no especialment comfortables/agradables… en fin, a mi no em va supossar un tràngul, però si és cert que no m’esperava quelcom tant sencill (sense comentar els preus excessius de les begudes).

2.- Tot i que durant el viatge s’han fet visites a fàbriques de tot tipus on després es podia comprar (cap problema ja que han estat interessants, curtes i gens agobiants), la visita a la casa de les «perles» tornant de Halong crec que sincerament no corresponia…

3.- A Vietnam he menjat de fàbula tant a restaurants sencills com a restaurants cars… però m’agradaria remarcar que els 2 dinars que estaven inclosos al viatge han estat precisament els més fluixos… El dinar a la pagoda del perfum era molt fluix…. pero el de l’últim dia tornant de Sapa, aquest si que realment era dolent… incomestible,…. Ho destaco ja que tant jo com alguns companys de viatge ens ha agradat probar menjars i hem disfrutat del menjar del país…. però el que ens van servir en aquest últim dia no es podia menjar…

4.- A mode de suggerencia, crec que la tornada de Sapa i el viatge de tornada en avió hauria d’estar partida amb un dia i nit a Hanoi per recuperar forces… personalment vaig estar més de 48 hores sense dormir…
al tren no vaig poder descansar, i agafar la maratón de vols tot seguit és matador.. i més si et costa descanar en un avió com a mi :S

En conclusió, felicitar-vos per la feina,… el viatge ha estat EXCELENT.
Ja estic mirant el vostre catàleg per l’any que ve….

Gràcies per tot!

Bon día Josep Miquel,
En primer lloc, voldriem agraïr-te desde Vietnam, i nomès portant 3 dies de viatge, la bona organitzacio i la bona qualitat de la gent que ens acompanya. De moment nomès hem conegut a un dels guíes, el de la part de Saigon pero si la resta del viatge es aixi, crec que será sense dubtes, el millor viatge de la nostre vida.
La gent es molt atenta y educada i intenten ensenyar-nos les coses de la millor manera. Els hotels son una passada i sempre tots les series son individuals per nosaltres 2 (barco, cotxe,etc
Et volem enviar una foto com a record i agraïment per montar-nos aquest fantastic viatge de noces.

Salutacions!

Cristina,
De tornada a la oificina!
que duro!!!!

Tot molt bè!

Moltes gràcies per tot!
El vol, les guies, els hotels i el grup FANTÀSTIC!!!!!
A Singapur amb stop-over molt bè! vaig fer moltes excursions! E·l night safari super xulo!

Bon any!

Aroa Centeno

Buenos tardes Cristina,

Hace varios días que volvimos del viaje, pero como empecé a trabajar al día siguiente, hasta hoy no me he puesto a hacerte un buen comentario del viaje.

La verdad es que todo fue muy bien, muy bien organizado, y a pesar de que cada día llovió no entorpeció el programa (por cierto, una buena organización) felicidades!.

Estoy encantada de haber escogido TARANNA para ir a Vietnam, tenía mucha ilusión de hacer este viaje, y sinceramente no me ha defraudado.

Ya sé que Francesca pasó hace unos días a saludarte, y supongo que te puso al corriente de todo.

Para mí, pasar a saludarte personalmente, es desplazarme expresamente, pero un día que tenga tiempo ya lo haré.

Muchas gracias por todo.

Recibe un cordial saludo,

Pilar M.

Hola Josep Miquel!!!

Només volia felicitar-vos per com a anat el viatge a Vietnam, ja que vosaltres teniu bastant a veure en el resultat final. Potser et semblarà una tonteria, però el fet de tenir les ampolles d’aigua fresquetes a l’autocar és un DETALLAZO.

Salutacions

Lídia

Hola Cristina,

Només dues línees per comentar-te que el nostre viatge a Vietnam ha resultat fantàstic!!! Tot ha anat a la perfecció i no vam tenir cap problema ni incident. Com imagino que us agrada rebre algun comentari més concret només dir-vo que el nostre guia de Hoi-An i Hue va ser magnífic i encantador, el millor dels 3. En relació a l´hotel Zéphyr de Hanoi et diria que tot i estar ben situat la qualitat és més d´un 3 estrelles que de 4 si el comparem amb el de Saigon. Potser per una mica més valdria la pena haver anat al Melia Hanoi que també estava bastant bé situat i tenia les instal.lacions molt millors. I la gran sorpresa va ser l´Hotel Pilmigrage de Hue!!! No hi ha paraules per expressar com ens vam quedar quan el vam veure i quan vam gaudir del paquet de massatges i altres atencions. llàstima de no haver fet 2 nits a Hue!!! Es una hotel molt i molt recomenable tot i que amb 2 nits ja hauríem tingut prou. En fi gràcies per tot i esperem tenir noves oportunitats per viatjar amb vosaltres. No tinguis cap dubte en que us recomanarem als nostres amics i familiars ja que ens vau orientar molt bé i hem rebut un servei magnífic.

Una abraçada

Dolors T.

Inicio

Hola Cristina, sóc l’Àngels C.

Només és per comentar-te una mica el viatge. Ens ha agradat tot molt, sobre tot Halong, els temples d’Angkor, Sapa i el Mekong.

Amb la resta de persones del grup molt bé, hem estat molt cómodes i hem conectat força.

Els vietnamites i els cambodians són en general molt agradables i accesibles, amb ganes de comunicar-se, malgrat que la seva forma de viure i costums siguin diferents, peró per aixó és viatja, no? per conéixer-ho tot una mica.

El més desagradable (entre cometes) del viatge són les motos a Hanoi i sobre tot de Saigon, peró «quasi» t’acabes acostuman a conviure amb elles, i el que és millor, que al arribar a Barcelona et sembla una ciutat silenciosa. je je

El menjar bo i econòmic, i hem aprofitat algunes de les adreçes que ens vau facilitar.

Els guies molt correctes, agradables i amb ganes d’agradar, i els conductors, uns grans esquivadors de motos i bicis, ens han donat pocs ensurts.

Els hotels, i com és normal, alguns millors que altres, però tot molt bé. Nosaltres al ser tres, en l’unic que estavem molt estrets era a l’hotel de Saigon, peró vaja res que ens enturbies el viatge. El junco fantàstic.

En fi, un viatge estupendo, molt ben preparat i organitzat, amb la companyia de gent molt maca, un viatge que no oblidarem i que no dubtis que recomanarem.

Petons

Àngels C

Hola Cristina,

Ja vam tornar del viatge i ens ho hem passat molt bé,ha estat tot genial, ho repetiriem gairebé tot!!

Els guies molt bé tots, el de Hoi An una mica fluix i el que ens acompanyava a Halong Bay el mes fluix de tots, pero la resta 100% excel•lents.

Els hotels també molt bé!

En general que ho hem gaudit com mai, moltes gràcies. Aquest segurament ha estat el primer de molts viatges que fem amb Taranna.

salutacions i gràcies!!

Patrick

Inicio

¿Cómo va todo? Te escribo para decirte que el viaje de Vietnam ha sido genial. La verdad es que tenías toda la razón y aquello es una maravilla. La organización del viaje ha sido muy buena.

Ahora estamos pensando en hacer un viaje para el puente de diciembre. Ya ves, no paramos.

Muchas gracias, S.

Inicio

No se si te acordarás de mi. Me organizaste un viaje a Vietnam este agosto, concretamente del día 3 al 20.

Quería que supieras que tanto mi marido como yo te estamos enormemente agradecidos por lo bien que lo has organizado todo. Desde el primer día hasta el último.

– La ruta ha sido estupenda y muy completa.

– Los guías de habla castellana se han comportado muy bien. Han mostrado mucho interés tanto en explicar, como en que disfrutáramos de la excursión. Incluso nos han aconsejado donde ir, que probar o que hacer durante nuestro tiempo libre.

– Los hoteles nos han gustado mucho y han sido céntricos tal y como dijiste. ¡En el hotel de Sa pa me hubiese quedado a vivir!

Y así me pasaría horas diciéndote lo bien que ha salido este viaje.

Si a todo esto le añadimos la enorme ilusión que teníamos en visitar oriente, te puedes hacer una pequeña idea de lo satisfechos que hemos quedado tanto contigo como con Tarannà.

Muchas gracias por haberme ayudado a conseguir que la ilusión se hiciera realidad, N.P.

Inicio

Hola Cristina, sólo te escribo para decirte que el viaje Vietnam + Camboya de este 5 de Agosto nos ha salido fenomenal (es que como normalmente siempre mandamos sólo para quejarnos…). La organización ha sido estupenda y sobre todo el encanto y la disposición de los guías que nos acompañaron tanto en Camboya como en Hanoi y Norte de Vietnam (Than).
Un viaje recomendable para cualquiera. Estaré pendiente de los que sacáis para el año que viene.
Un saludo,
Elena

Entérate de nuestros viajes antes que nadie

Entérate de nuestros nuevos viajes, recomendaciones expertas, curiosidades culturales, y más, con nuestras newsletters.

Regístrate, es muy fácil.

Y recuerda: podrás modificar tus datos en cualquier momento.

Tarannà Club de Viatges, S.A. usará la información que usted proporcione en este formulario para estar en contacto con usted y para enviarle actualizaciones y promociones. Sus datos serán tratados según la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.

Para obtener más información acerca de nuestra política de privacidad

Petición enviada correctamente. Recibirás un correo de confirmación para finalizar el proceso