HORAS CONCERTADAS LUNES A VIERNES DE 10h a 18h

Comentarios viajeros Tailandia

En esta sección podéis encontrar una recopilación de los comentarios que nos vais enviando sobre los viajes organizados a Tailandia.
Envíanos tu comentario rellenando el siguiente formulario

Hola Cristina,
Comentar-te que el viatge a Thailandia va anar molt bé, tot va estar molt ben organitzat, els hotels, el menjar i els cotxes molt correctes.
Respecte als guies, millors els de parla anglesa (la de parla castellana de Chang Mai ens la van canviar per malaltia i vam tenir un de parla anglesa fantàstic).
Dir-te que l’estancia a la platja val molt la pena, potser no calia fer el canvi que vaig proposar d’un dia més a Bangkok.
Els meus fills van tornar encantats, els elefants, els tigres i resta d’animals els van entusiarmar. Jo ho vaig trobar una mica «cutre», especialment totes les parades amb els elefants per comprar menjar, però al ser un viatge familiar ja va anar bé.
Ens van picar els mosquits, especialment a l’hotel d’ Anphawa i durant els passejos pels canals, caldria que els guies recomanessin el matamosquits abans de les excursions.
Volem donar-te les gràcies per la teva eficàcia, ha estat un viatge fantàstic!
Pilar

Moltes gràcies Cristina.
No et vaig dir res però el viatge va sortir rodat, millor impossible. Molt molt ben organitzat i ens va encantar.
Salutacions

Bon dia,

Som el Pau Castañé i la Noemi Peiró, que el passat 5 de juny vam fer el nostre viatge de nuvis amb vosaltres a Tailàndia. Primer de tot, dir-vos que va ser una lluna de mel fantàstica; a tot arreu ens van tractar molt bé i vam gaudir la nostra estada al màxim.

Com que el nostre viatge va ser al juny i teníeu molta feina el dia que vam venir a buscar tota la documentació del viatge, vam quedar que després de les vacances ja ens posaríem en contacte per buscar un cap de setmana disponible per anar a l’hotel de Prullans (regal de Fira Nuvis Sabadell 2010).

Ens agradaria conèixer les possibles dates per novembre.

Molt agraïts per tot,

Pau i Noemi

Hola Cristina!

amb una mica de retard, només t’escric per comentar-te que va anar tot molt bé.
Ens va agradar molt tant Bali com Bangkok. Tot va sortir perfecte; les excursions
i la organització.
gràcies i fins l’any que ve !

Imma i Imma

hola Cristina,
Sóc la Maria del viatge a Tailandia del 4 d’agost. només comentar-te que ha anat tot molt bé. ens ho hem passat fenomenal i hem conegut a gent molt agradable on hem fet molta amistat. la veritat es que ha sigut una coincidència: dels 12 del grup, 5 eren de badalona on jo vivia abans. el món és molt petit.

gràcies per tot.
estaré al corrent dels viatges que fareu l’any que ve.
records.
Maria

Hola Josep,
Somos Juanmi y Eva, contratamos contigo nuestro viaje de novios a Tailandia y aunque hace ya un tiempo que regresamos no queríamos dejar de agradecerte todas las gestiones realizadas. El viaje ha sido perfecto, hoteles, transfers, guías y vuelos.. todo muy bien.
Un Saludo y si necesitáis fotos o cualquier cosa, no dudes en pedirnoslas.
Juanmi y Eva

Hola!

Ens ho estem passant molt be! Ara estem a Chiang Rai I dema anem a Chiang Mai. Els guies un 10! Super puntuals i simpatics. Tot be i cap problema.
Aquest pais es molt maco I la gent molt amable!
Cristina, una cosa, a l’hotel que estem ara (the legend ) hem vist en la bbc una notica flash que diu que hi han inundacions al sur de Thailandia…pero ni idea de la zona..I fa 2 dies al Bangkok news, onades de 4 metres. Pots preguntar a l’agencia a  veure quines previsions tenen per pHuket per si necessitem un plan B?  Es que el tailandes no el domino gaire encara : )

Moltes gracies!

Bones Cristina…
ja tornem a ser per aquí!

Que dir-te; ha anat tot molt i molt bé, fantàstic.
El viatge, allotjaments, guies, visites… tot perfecte.
Hem aconseguit i disfrutat amb les vacances que volíem… conèixer un mica el país i per altra banda anar tranquils i relaxar-nos.
Per un altre any ens queda pendent el nord i tornar a les platges ja que degut a l’epoca de les pluges es van suspendre les excursions a altres illes.

moltes gràcies per tot.

angels i ricard

Bones Cristina

Hem arribat al paradis del Tubkaak resort!!!

Aixo es una passada, sense deixar de banda els dies a Bangkok (LE BUA) i a Sukhothai

Una abracada

angels i ricard

Hola Cristina,

Ja hem tornat de Tailàndia! El viatge ha anat perfecte. Totes les connexions, guies, hotels, etc. han funcionat com previst i no hem tingut absolutament cap problema. El país ens ha encantat i els hotels realment son espectaculars. Moltes gràcies per tot!!

Tot i que estem súper encantats amb tot el viatge i súper contents de com ha anat tot, et volíem comentar només un parell de coses, perquè creiem que us pot ser útil per propers viatges o clients…

El tracte a tots els hotels ha sigut espectacular i tots eren súper macos!! En tots els casos, excepte el Rachamanka ens han fet obsequis de «Honeymoon» i en el cas de l’Oriental i el Six Senses inclús Upgrades d’habitació. La veritat és que el Rachamanka era molt xulo, però ens va decepcionar bastant l’habitació. A la web havíem vist fotos i no tenien res a veure. La nostre habitació era bastant petita amb una finestra que donava a una paret i en comparació amb la resta d’hotels ens va semblar senzilla.

Les guies, sobretot les de Bangkok (vem tenir 3 noies diferents), com ja ens havies dit tenien un castellà bastant fluix, però el que ens va xocar va ser que en el trajecte de l’aeroport a l’Oriental (recent aterrats) la guia «Paula» ens va començar a intentar «enxufar» sopars espectacle, massatges i tot tipus d’activitats que ella devia tenir comissió i després de molt insistir en que de moment ens havíem de situar, va entendre que no ens interessava i dintre de les visites de cada dia ens portaven a llocs per comprar coses,sense avisar prèviament que paràvem a comprar (fabrica de pedres, botigues de souvenirs, etc.) que després ens vem adonar que eren molt més cares que la resta de llocs que anàvem sols. Bueno, un cop vem veure com anava el tema ja ho vem controlar, però quan estàs recent arribat i encara no t’has situat costa una mica entendre com funciona…la guia del nord va ser molt simpàtica.

L’hotel De Ko Yao Noi ha sigut com un somni. El tracte, el lloc, tot!! Vem fer la BBQ a l’habitació que ens van regalar els nostres amics. El que ens va sorprendre és que no teníem incloses les begudes i teníem entès que si. Quan veu fer la reserva us ho van confirmar? Ah, i teníem raó dient que no voldríem sortir de l’hotel. Era el paradís. Un dia ens van portar amb una barca a fer un picnic a unes illes deshabitades del davant de l’hotel. Va ser impressionant!!

Bueno, moltes gràcies per tot i gràcies als teus companys que ens van estar mirant alternatives quan dubtàvem si canviar de destí pels problemes polítics. Ha sigut una lluna de mel inoblidable i si en un futur proper tornem a fer un viatge segur que pensarem en vosaltres per organitzar-ho.

Fins aviat i moltes gràcies per tot!!

Raimon&Cristina

Hola Cristina!
Somos Fernando y Beatriz, a los que nos organizaste el viaje de novios en septiembre, y solo queriamos agradecerte lo bien que nos lo preparaste todo y decirte que nos lo pasamos estupendamente!!!

Muchas gracias

Saludos Fernando y Beatriz

Buenas tardes Cristina,

Bueno…ahora que ya hemos vuelto al mundo real, ha costado…decirte que el viaje ha ido perfecto, los guias muy bien, superpuntuales, traslados, recogidas, todo perfecto. Tahilandia nos ha encantado, es impresionante, los paisajes, la arquitectura, pero sobre todo la gente, muy amable, siempre con la sonrrisa en la boca…

En todos los aspectos GENIAL.

Espero vernos pronto, para organizar el próximo viaje…jejeje

Muchas gracias por todo.
Maria y Javier

Hola Cristina, hoy te he llamado, pero me han dicho que estabas de vieje, no recordaba y me dijiste que te ibas a Etiopia, creo, espero lo estés disfrutando.

Te queremos dar las gracias por organizarnos un viaje genial, ha ido todo estupendo, todo según lo previsto, nos ha encantado, ha sido perfecto.

Nos volvemos a ver, cuando podemos hacer otra escapada.

Gracias por todo.
Sonia

Hola Cristina!!!

Som la Teresa i l’Oriol!!! Ens vas organitzar el viatge del 12-10 al 27-10 a Tailandia.

Dir-te que moltísimes gracies pel viatge que ens vas montar, ja que tot ha estat genial: des de els guies, els hotels, el pais, la gent…el podem resumir en dues paraules IMPRESIONANT i INOLVIDABLE. Un pais al qual volem tornar o si més no fer un only Bangkok ja que ens va encantar.

Els guies uns cracks, quin fart de riure ens vam fer amb ells, inclús hem fet amistat!!!
Els hotels..una passada i el tracte immillorable.
El menjar, genial!!! inclús ens vam avneturar a probar insectes i cucs en un mercat local!!!
La cultura encara ens segueix sorprenent, una passada.

Amb la guia que vam tenir quna estàvem pel nord ens va portar, pq lil vam demanar, a llocs que ella considerés que habíem de veure; i ens va portar a un poblat de dones jirafa en el que estàvem sols, sense cap turista!!! et dic jo que només sabien parlar el seu idioma, el birmà, i en prou feines entenien el thai!!!

Un dia d’aquests, si estàs per la oficina, passarem i t’ho explicarem en persona!!!

MOLTISSIMES GRÀCIES!!!

Una abraçada molt forta i que passis unes bones festes i un feliç 2010!!!

Oriol i Teresa

Entérate de nuestros viajes antes que nadie

Entérate de nuestros nuevos viajes, recomendaciones expertas, curiosidades culturales, y más, con nuestras newsletters.

Regístrate, es muy fácil.

Y recuerda: podrás modificar tus datos en cualquier momento.

Tarannà Club de Viatges, S.A. usará la información que usted proporcione en este formulario para estar en contacto con usted y para enviarle actualizaciones y promociones. Sus datos serán tratados según la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.

Para obtener más información acerca de nuestra política de privacidad

Petición enviada correctamente. Recibirás un correo de confirmación para finalizar el proceso