HORAS CONCERTADAS LUNES A VIERNES DE 10h a 18h

Comentarios viajeros Sri Lanka

En esta sección podéis encontrar una recopilación de los comentarios que nos vais enviando.
Envíanos tu comentario rellenando el siguiente formulario

Hola Mireia,

Viaje a Maldivas y Sri Lanka, intensivo y muy bueno.
Como me pediste un leopardo, ahí lo tienes.
Hacía 25 días que en el parque no se avistaba ninguno.
Pues justamente tuvo que ser el mío de los 50 vehículos habituales que recorren diariamente el parque que lo encontrara, pero claro los demás no,
se marchan rápido.
Se ve que hay gente que repiten diariamente para encontrarlos, sin éxito.
Saludos,

Cesar

Hola guapo,
Ya estoy de vuelta aunque me hubiera quedado un par de meses más…!!!
El viaje fantástico, el país maravilloso y el guía y la organización impecables.
Tenemos muchas bonitas fotos y un montón de experiencias potentes.
En cualquier momento nos vemos y te explico.
Gracias por todo querido.
Muchos besos.

Juan Carlos

Bon dia Mireia!
Ja saps que fa uns dies que vam arribar pero fins fa poquet ha estat una bojeria. Només dir-te que ha anat tot genial, tot i que imaginem que t’haurà arribat alguna informació, t’escrivim aquest primer mail abans de que passi massa temps de quatre cosetes del viatge tot i que t’enviarem alguna foto i alguna anécdota més!
Sri Lanka és preciós i creiem que no podriem haver escollit millor el viatge, i a més ha anat tot rodat. L’únic que no vam poder fer va ser el viatge amb tren perqué hi havia vaga, pero que hi farem… La sortida en barca pels manglars que vam fer, poca gent l’haurà fet ja que vam arribar una mica tard i sens va fer de nit abans de començar a tornar…bueno, moltes anécdotes i vivencies que agraïm haver tingut.
A nivell de guies el primer bé pero era tant políticament correcte (tot i que després ens vam enterar que és per timidesa) que no donava molt joc. El segon, que ja coneixes (Sisira), res a dir, increible, molt divertit i interessant, no parava de disculparse pel seu castellà pero de cop i volta et parlava en català, la veritat és que un guia 10.
Per últim els hotels, tots els hotels de Sri Lanka molt i molt bé, amb les seves diferéncies cadascún pero en tots la veritat és que l’estància molt increible, el del parc natural de Yala no funcionava ni l’aire acondicionat ni la tele, pero son coses del directe, el acres resirt INCREIBLE! L’hotel de Maldives és un altre cosa, i aquí t’haig de dir que no el recomano gens. Sóm conscients que vam triar un hotel económic dintre dels que ens vas oferir, pero no deixava de ser un hotel 4* superior.
L’habitació, les vistes, les platges i el snorkel fins aquí increible, pero el que és la resta la veritat és que ens va deixar una mica decepcionats. Com a comentari per ilustrar-ho, el dia abans de marxar vam dir a recepció si era possible deixar l’habitació més tard i ens van dir que si amb recárrec de 150$ fins les 18:00, tot i que marxavam a les 16:00 vam dir que si perqué així podiem estar més tranquils, ens van dir que no hi havia cap problema i que anessim al dia següent a fer el check-out i a arreglar-ho, ens va semblar raro pero ho vam fer així. Al dia següent vam anar a les 09:00 i ens van dir que no tenien disponibilitat i teniem que sortir de l’habitació a les 12:00, ens va molestar pero ho vam deixar estar. Vam decidir estar fins a les 12:00 a l’habitació i fer llavors el check-out, pero és que a les 11:00 ja ens estaven picant a la porta (ho vam veure desde la platja) i a les 11:30 ja hi havia una persona a la porta esperant a que sortissim. Vam deixar l’habitació, vam anar a fer el check-out, ens van tallar la pulsera que et possen i 4 hores “tirats” les maletes a recepció. Teniem que estar a les 16:00 a la recepció perqué a les 16:30 marxavem, vam estar una estona a la piscina, ens vam dutxar (amb aigua freda, tot i que alla no importa tant) i a esperar. A les 16:00 estavem a la recepció i fins les 17:15 esperant a que ens diguessin alguna cosa, sent la única resposta senteu-vos i espereu. A tot aixó no vam tenir la possibilitat de dinar ni de pendre res que no fos l’aigua que haviem agafat de l’habitació.
En resum, Sri Lanka INCREIBLE! Sense paraules. Les platges de Maldives impresionants, pero l’hotel de Maldives gens recomenable.
Aviam si en breu et podem enviar algunes fotos i alguna anécdota divertida!
Moltes gràcies per tot!
Un petó

Mireia,
Ja hem tornat de Sri Lanka i estem treballant un altre cop.
Viatge molt maco. Molt. Per allà tot be. El guia al final va ser en Rohan. Amable i prudent. El conductor, en Nimal, també be.
De conya, perquè al ser fora de temporada com qui diu no hi havia mes turistes que nosaltres.
No se si el corresponsal t’ha dit alguna cosa. El dia de l’horfanat de Pinnawela ens deien que no estava previst, que era opcional, i com nosaltres el teniem al programa ho varem fer i ens va demanar una còpia de l’itinerari per tractar-ho amb vosaltres.
El 98acres 100% recomanable. Una delicia. Per quedar-s’hi dos dies. La pujada al Petit Adam’s un passeig. Això si, el recorregut en tren va ser un tant «durillo» perque estava ple de gent i varem fer tot el viatge drets a la entrada del vagó, com a sardines, sense poder gairabé ni veure el paissatge, i sense poder fer ni una foto …. i un tren «modern». No se si va estar casualitat perque coincia amb l’any nou dels cingalesos, si es que el guia es va equivocar agafant el tren de mitgdia o que … però mira, va ser una experiència.
El que potser ens va agradar menys va ser la platja, i el darrer dia va ser una mica perdut. El conductor tenia por de fer tard (al final ens va deixar a l’aeroport tres hores abans que obrisin el mostrador), la volteta per Colombo poca cosa, no ens varen donar dinar (el corresponsal va dir que no, que la mitja pensió era el sopar no el dinar, com nosaltres creiem) … al final varem poder estar una horeta o dues voltant per un mercat.
Quan hi hagi fotos triades t’envio alguna cosa, i si vols un dia comentem tot plegat.
Quim

Hola Mireia,
Com ja deus saber, dimarts vam tornar a casa, a la realitat, a la dura realitat. Tan bé que estàvem allà…..
Et volem agraïr de tot cor que ens hagis organitzat un viatge tan espectacular. Ha superat les nostres expectatives totalment!!! Al principi em feia pena no haver anat a la Patagonia, ja saps que ho vam estar mirant amb la Patricia, però un cop vam arribar a Sri Lanka vam saber que aquest era el nostre viatge. Sri Lanka no té res a envejar-li a la Patagonia. Cada dia superava el dia anterior. Els hotels eren una passada!!!! I el del Parc Yala, impressionant!!!!! No hem trobat bitxos per enlloc, tot molt net, la gent súper amable i atenta!!! El pitjor dia va ser el de Adam’s Peak, que ens va ploure a bots i barrals i l’hotel era moolt fluixet. Va ser tota una aventura!!!
Però aquest viatge no hagués estat el mateix sense el nostre guia: en Sisira. No sé si el coneixes, o t’han parlat d’ell, però és la canya!!! Ens va tractar de meravella, s’adaptava al que nosaltres volíem sense problemes, no ens va portar a gaires botigues (tal com ens havies avisat), sempre intentava que tinguéssim la millor taula en els restaurants, ens explicava la historia del país d’una manera claríssima, en resum, que amb un altre guia el viatge no hagués estat tan bé. L’últim dia, quan ens vam acomiadar, em vaig fer un fart de plorar de la pena que em feia acomiadar-me del país i d’en Sisira. A més, també va venir la Sandra. Molt maca la noia.
Les Maldives també va estar molt bé. Els overwaters eren de somni. Allò és el paradís!!!! Però si en algun lloc vull tornar és a Sri Lanka, té un encant que no oblidaré mai. Ara només faig que promocionar Sri Lanka i Tarannà. Avui hem anat a parlar amb el director del restaurant on ens vam casar i li hem explicat el viatge. Ell ja coneixia la vostra agència, però a partir d’ara, quan els nuvis li preguntin per viatges us recomanarà a vosaltres. Sap com treballeu i que feu els viatges a mida, tal i com ha de ser el viatge de noces.
Doncs res Mireia, molt agraïts per tot, i desitgem que aquest hagi estat el primer de tants viatges que volem fer amb vosaltres!!!
Marc i Marta
PD: No us deixeu perdre al Sisira com a guia, és una persona genial amb un cor enorme!!!!!!
T’adjunto alguna foto!!!!

Som el marc i la marta.
Estem de conya,tot va perfecte. el guia es genial,simpatic i encantador. fa dos dies vaig parlar amb la sandra,ens va donar la benvinguda. els hotels son una meravella i sri lanka…. cada dia ens sorpren a millor. es precios tot, la gent super amable,estem moooooooooolt contents d’haver escollit aquest pais.
Gracies per tot,ja tenviare fotos!!!
Una abracada!!!!!

Hola Mireia!

La ruta per Sri Lanka ha anat genial, tant pel propi país, que és una passada a nivel cultural i per l’espectacularitat de paisatges, com pel gran servei que ens han donat tant el guía (Sisira) com el conductor (Nimal). A la tornada et teléfono per comentar-ho amb calma, només avanço report per si parles amb Paraíso Lanka abans i t’és d’utilitat.
Ara a punt d’embarcar destì Maldives.
De moment tot sobre rodes, cap incident.
Salut!
Elena

Hola Mireia!
Sóc la Belén Gil. Només dir-te que el viatge ha estat fantàstic.
Sri-Lanka molt bé, i els guies també, tot i que va sorgir un problema i a la meitat ens van canviar el guia però bé. Això si, havies d’estar al cas pq sinó hi havia una part del itinerari que la saltàven i ens portaven a l’hotel abans d’hora. Per la resta molt bé. L’hotel Sorowwa fantàstic, el millor pq eren encantadors i la resta també fantàstic.
A les Maldives l’Anantara Dighu és espectacular, i l’habitació overwater la millor. Això si, només arribar has de pagar una fiança de 200USD per nit que hi pases, però després al final ho retornen sense cap problema, però al principi ens va xocar una mica. També vem tenir la mala sort del terratrèmol a Indonesia i vem tenir risc de tsunami i ens van evacuar a tots de l’illa per seguretat, per sort tot va quedar en un ensurt i en tres hores ja tornavem de nou a l’hotel.
Esperem aviat poder tornar a fer un viatget i tornar a estar en contacte.
Una abraçada,
Belén.

Hola Mireia!
Ara a punt d’embarcar destì Maldives.
De moment tot sobre rodes, cap incident.
Salut!
Elena
comentario-viaje-srilanka-taranna

Hola Mireia,
Ja estem de tornada! Bé, de fet com saps el 1 de Maig estaven per BCN ;)
El viatge ha estat genial. Sri Lanka és un país increïble i Maldives és el paradís. Ens han tractat de meravella i hem estat molt a gust. Ha estat una lluna de mel inoblidable.
Només tenim una crítica enfront l’organització del viatge. A Sri Lanka, una vegada estàvem instal•lats a l’hotel a mitja tarda, ens van canviar dos vegades d’hotel perquè aquells no eren on teníem la reserva (va passar a Galle i l’última nit l’hotel al costat de l’aeroport). Sembla ser que el roadbook que portava el xofer no estava actualitzat per la última reserva. A més, aquest roadbook estava en castellà, cosa que no facilitava l’entesa per part seva, nosaltres li havíem de traduir ;)
Un altre tema són els restaurants on ens portava, sempre els mateixos quan estàvem a les mateixes ciutats(a Habarana vam estar 3 dies en un ‘massa’ autòcton i a Kandy dos dies en el mateix restaurant).
Sens dubte crec que són dos punts que poden ser molt constructius si es poguessin millorar per futurs clients.
De totes formes, el balanç del viatge ha estat molt bo! Ens ha encantat!
Una abraçada,
Pepón i Marta

Buenas tardes Mireia, (noches para nosotros)
La boda fue genial, la disfrutamos, y ahora hacemos lo propio con el viaje, ahora estamos tomando una cerveza en el hotel de Habarana, el guia es muy bueno y atento, hoy nos ha presentado a su jefe o compañero que habla español, al principio costaba etender el ingles pero bueno lo vamos practicando, si al final ademas de llevarnos una experiencia inolvidable aprenderemos ingles.
Quiero aprovechar para comentarte, las bebidas en las comidas y/o cenas estan incluidas aqui en SriLanka?? Lo digo porque todo lo q tomamos en las cenas nos las cargan a la habitacion y en las comidas las pagamos nosotros, solo eso.
Muchas gracias y ya te contaremos
Un saludo

Hola Mireia!! i molt bona tornada d´estiu! T´ha anat bé per Sant Antoni? Espero que sí.

Bé només et volia comentar que a nosaltres ens va anar força bé.

Els nens penso que van disfrutar molt. El viatge estava bastant adaptat a nens. Efectivament ,no vam trovar cap familia espanyola viatjant amb nens però si que vam veure francesos, belgues i alemans i també anglessos of course, viatjant amb nens.

Hi han cosetes a dir que penso que podrien millorar el viatge i és important que les sapigueu. Si vols un dia ens veiem, més endavant of course, doncs ara deus tenir molta feina encara….

Et faig un index:

1. El guia que tens en un viatge et pot canviar totalment la percepció i la qualitat del viatge. El nostre molt simpàtic però un nivell cultural molt baix igual que l´idioma.
2. El tema del tren a Nuwara Eliya no el vam poder fer. Ell ens va dir que no hi havia bitllets però sabem segur que no tenia ganes i que s´ho va inventar.
3. El tema hotels va funcionar molt bé.
4. El safari no val la pena fer-ho amb la kilometrada que et fas…i a més hi han altres Parcs Nacionals aprop i no és necessari anar al sud.
5. El tracte a Emirates exquisit amb els nens i molt bé en general…es nota que han inaugurat la linea
6. Moltes gràcies Mireia pel detall dels pastissos d´aniversari…encara que van arribar aviat doncs serà el dia 8 de setembre
7. Totes les experiències viscudes han estat molt maques. La gent de Sri Lanka és, en general, encantadora: en mercats, hotels, botigues i tots llocs en general. Els nens eren molt ben tractats
8. Van entrar a una escola i l´experiència va ser molt bona

Estem contents amb Tarannà i amb el servei que ens heu donat. Gràcies.

M´agradaria tenir un pressupost per la Setmana Santa vinent a Costa Rica: del 22 al 31 de Març per a 8 persones: 2 families amb 2 adults i dos nens cadascuna

Truca´m quan vulguis i si vols quedem un dia per comentar tot això.

Una abraçada i bona tornada

Anna

T´envio la TIPICA foto del viatge en familia a Sri Lanka
Comentarios viajeros Sri Lanka Tarannà

Hola Mireia,
Aquest mail és per felicitar-te a tu i a l’equip de Tarannà per l’organització del nostre viatge a Sry Lanka i Maldives i també preguem fer-la extensiva a Paraisos Lanka i en especial al seu guia SISIRA, amb el qual vàrem compartir 10 dies inoblidables, un guia natiu que a mes de portar-te als llocs et feia sentir la seva cultura i les seves tradicions budistes. Ens vàrem fer amics.
Els hotels han estat molt be i confortables el personal molt amable. Ens emportem molt bona impressió de la gent d’Sry Lanka, una gent molt senzilla però a la vegada servicial i profundament religiosa.
En quant a nosaltres el tema de salut ens ha funcionat molt be, no hem tingut cap problema digestiu. En aquesta època els mosquits et respecten i la calor ha sigut molt suportable.
Gràcies Mireia per les teves atencions i esperem poder repetir experiència amb vosaltres en d’altres viatges, i desitjar-vos un 2.012 ple de ventures.
Ben cordialment,
CARLES I FINA

Hola,

Avui fa una setmana que vam arribar del viatge a Sri Lanka/Maldives i encara tenim present el record dels dos països.

Sri Lanka es un país molt diferent al nostre, ens va impactar la seva cultura, l`amabilitat de la seva gent i els seus paisatges, a destacar la seva fruita amb un gust diferent, el seu te, un xic amarg pel nostre gust, i el seu menjar on les especies no poden faltar.

Volem destacar el servei del xofer-guia que en tot moment va atendre totes les nostres peticions i que malgrat que només parlava anglès, vam tenir l`oportunitat de preguntar moltes coses i aprendre així de les seves tradicions. A més vam tenir l`ocasió de practicar el català amb una parella de nuvis que vam trobar a Dambulla i que també viatjaven amb Tarannà.

Respecte als hotels, tots ens van agradar, a excepció del Swiss Residents que va ser un canvi de última hora, no sé ben bé el perquè, i encara que ens van dir que l`hotel era millor que el Suisse Hotel (el que teníem adjudicat segons programa) la veritat es que no seguia la mateixa línea que la resta de hotels (hotels envoltats de vegetació, estil colonial….). Com a cosa negativa i en aquest cas la culpa va ser del temps, es que no vam poder fer l`excursió a Horton Plains perquè la pluja, el vent i la boira feien impossible l`excursió, tot i que ho vam intentar pujant en cotxe fins el lloc de partida. Així tindrem excusa per tornar algun dia!!!. En el programa us recomanem que poseu fer una partideta de Snooker al billar del hotel St. Andrews, tota una experiència!!!

Finalment la traca final va ser a les Maldives, què t`hem d`explicar……….., el Hilton és una passada!! Durant tres dies el lema de «el plaer de no fer res elevat al màxim exponent» es va fer realitat.

Només ens queda agrair-te la paciència que vas tenir, sobretot amb el tema de l`hotel de Maldives i que encara que ens va costar decidir-nos l`elecció del Hilton va ser molt i molt encertada.

Una abraçada molt forta i fins aviat.

J. i C.

Hola!

Des de la tornada que teníem pendent un email per expressar-te que vam passar els millors uns dels millors dies de la nostra vida amb el viatge que ens vau preparar, la veritat es que el viatge ha estat una autèntica passada.

Sri Lanka ens va agradar molt i ens va impressionar la cultura budista en les seves diverses expressions. Anurdaphura, Sigiriya, Mihintale, Dambulla, Kandy, Nuwara Elitya com a contrast, etc. Com a única millora posaríem l’Hotel Colsenberg (que nos ens va agradar) y potser més Colombo, per tal de poder-la patejar una mica més!

Pel que fa a Maldives, no tenim paraules. Mai ens ho podíem imaginar així. L’entorn, l’hotel, el servei, tot!!

Bueno, simplement et volíem fer arribar les nostres impressions com a feedback i dir-te que estem molt contents.

Abraçades

A. i N.

Hola Gonzalo

sento no haver escrit abans, sóc en Raimon i aquest setembre vem anar amb la Puri a Sri lanka, i t’envio aquest mail per dir-te que ens va agradar molt, tots els hotels menys l’ultim estaven molt be, el guia molt entenedor… vaja que hi tornariem.

gracies

Entérate de nuestros viajes antes que nadie

Entérate de nuestros nuevos viajes, recomendaciones expertas, curiosidades culturales, y más, con nuestras newsletters.

Regístrate, es muy fácil.

Y recuerda: podrás modificar tus datos en cualquier momento.

Tarannà Club de Viatges, S.A. usará la información que usted proporcione en este formulario para estar en contacto con usted y para enviarle actualizaciones y promociones. Sus datos serán tratados según la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.

Para obtener más información acerca de nuestra política de privacidad

Petición enviada correctamente. Recibirás un correo de confirmación para finalizar el proceso