HORAS CONCERTADAS LUNES A VIERNES DE 10h a 18h

Comentarios viajeros Maldivas

En esta sección podéis encontrar una recopilación de los comentarios que nos vais enviando.
Envíanos tu comentario rellenando el siguiente formulario

Hola Mireia,
Com ja deus saber, dimarts vam tornar a casa, a la realitat, a la dura realitat. Tan bé que estàvem allà…..
Et volem agraïr de tot cor que ens hagis organitzat un viatge tan espectacular. Ha superat les nostres expectatives totalment!!! Al principi em feia pena no haver anat a la Patagonia, ja saps que ho vam estar mirant amb la Patricia, però un cop vam arribar a Sri Lanka vam saber que aquest era el nostre viatge. Sri Lanka no té res a envejar-li a la Patagonia. Cada dia superava el dia anterior. Els hotels eren una passada!!!! I el del Parc Yala, impressionant!!!!! No hem trobat bitxos per enlloc, tot molt net, la gent súper amable i atenta!!! El pitjor dia va ser el de Adam’s Peak, que ens va ploure a bots i barrals i l’hotel era moolt fluixet. Va ser tota una aventura!!!
Però aquest viatge no hagués estat el mateix sense el nostre guia: en Sisira. No sé si el coneixes, o t’han parlat d’ell, però és la canya!!! Ens va tractar de meravella, s’adaptava al que nosaltres volíem sense problemes, no ens va portar a gaires botigues (tal com ens havies avisat), sempre intentava que tinguéssim la millor taula en els restaurants, ens explicava la historia del país d’una manera claríssima, en resum, que amb un altre guia el viatge no hagués estat tan bé. L’últim dia, quan ens vam acomiadar, em vaig fer un fart de plorar de la pena que em feia acomiadar-me del país i d’en Sisira. A més, també va venir la Sandra. Molt maca la noia.
Les Maldives també va estar molt bé. Els overwaters eren de somni. Allò és el paradís!!!! Però si en algun lloc vull tornar és a Sri Lanka, té un encant que no oblidaré mai. Ara només faig que promocionar Sri Lanka i Tarannà. Avui hem anat a parlar amb el director del restaurant on ens vam casar i li hem explicat el viatge. Ell ja coneixia la vostra agència, però a partir d’ara, quan els nuvis li preguntin per viatges us recomanarà a vosaltres. Sap com treballeu i que feu els viatges a mida, tal i com ha de ser el viatge de noces.
Doncs res Mireia, molt agraïts per tot, i desitgem que aquest hagi estat el primer de tants viatges que volem fer amb vosaltres!!!
Marc i Marta
PD: No us deixeu perdre al Sisira com a guia, és una persona genial amb un cor enorme!!!!!!
T’adjunto alguna foto!!!!

Hola Mireia!
Sóc la Belén Gil. Només dir-te que el viatge ha estat fantàstic.
Sri-Lanka molt bé, i els guies també, tot i que va sorgir un problema i a la meitat ens van canviar el guia però bé. Això si, havies d’estar al cas pq sinó hi havia una part del itinerari que la saltàven i ens portaven a l’hotel abans d’hora. Per la resta molt bé. L’hotel Sorowwa fantàstic, el millor pq eren encantadors i la resta també fantàstic.
A les Maldives l’Anantara Dighu és espectacular, i l’habitació overwater la millor. Això si, només arribar has de pagar una fiança de 200USD per nit que hi pases, però després al final ho retornen sense cap problema, però al principi ens va xocar una mica. També vem tenir la mala sort del terratrèmol a Indonesia i vem tenir risc de tsunami i ens van evacuar a tots de l’illa per seguretat, per sort tot va quedar en un ensurt i en tres hores ja tornavem de nou a l’hotel.
Esperem aviat poder tornar a fer un viatget i tornar a estar en contacte.
Una abraçada,
Belén.

Hola Mireia,
Aquest mail és per felicitar-te a tu i a l’equip de Tarannà per l’organització del nostre viatge a Sry Lanka i Maldives i també preguem fer-la extensiva a Paraisos Lanka i en especial al seu guia SISIRA, amb el qual vàrem compartir 10 dies inoblidables, un guia natiu que a mes de portar-te als llocs et feia sentir la seva cultura i les seves tradicions budistes. Ens vàrem fer amics.
Els hotels han estat molt be i confortables el personal molt amable. Ens emportem molt bona impressió de la gent d’Sry Lanka, una gent molt senzilla però a la vegada servicial i profundament religiosa.
En quant a nosaltres el tema de salut ens ha funcionat molt be, no hem tingut cap problema digestiu. En aquesta època els mosquits et respecten i la calor ha sigut molt suportable.
Gràcies Mireia per les teves atencions i esperem poder repetir experiència amb vosaltres en d’altres viatges, i desitjar-vos un 2.012 ple de ventures.
Ben cordialment,
CARLES I FINA

Hola,

Avui fa una setmana que vam arribar del viatge a Sri Lanka/Maldives i encara tenim present el record dels dos països.

Sri Lanka es un país molt diferent al nostre, ens va impactar la seva cultura, l`amabilitat de la seva gent i els seus paisatges, a destacar la seva fruita amb un gust diferent, el seu te, un xic amarg pel nostre gust, i el seu menjar on les especies no poden faltar.

Volem destacar el servei del xofer-guia que en tot moment va atendre totes les nostres peticions i que malgrat que només parlava anglès, vam tenir l`oportunitat de preguntar moltes coses i aprendre així de les seves tradicions. A més vam tenir l`ocasió de practicar el català amb una parella de nuvis que vam trobar a Dambulla i que també viatjaven amb Tarannà.

Respecte als hotels, tots ens van agradar, a excepció del Swiss Residents que va ser un canvi de última hora, no sé ben bé el perquè, i encara que ens van dir que l`hotel era millor que el Suisse Hotel (el que teníem adjudicat segons programa) la veritat es que no seguia la mateixa línea que la resta de hotels (hotels envoltats de vegetació, estil colonial….). Com a cosa negativa i en aquest cas la culpa va ser del temps, es que no vam poder fer l`excursió a Horton Plains perquè la pluja, el vent i la boira feien impossible l`excursió, tot i que ho vam intentar pujant en cotxe fins el lloc de partida. Així tindrem excusa per tornar algun dia!!!. En el programa us recomanem que poseu fer una partideta de Snooker al billar del hotel St. Andrews, tota una experiència!!!

Finalment la traca final va ser a les Maldives, què t`hem d`explicar……….., el Hilton és una passada!! Durant tres dies el lema de «el plaer de no fer res elevat al màxim exponent» es va fer realitat.

Només ens queda agrair-te la paciència que vas tenir, sobretot amb el tema de l`hotel de Maldives i que encara que ens va costar decidir-nos l`elecció del Hilton va ser molt i molt encertada.

Una abraçada molt forta i fins aviat.

J. i C.

Hola!

Des de la tornada que teníem pendent un email per expressar-te que vam passar els millors uns dels millors dies de la nostra vida amb el viatge que ens vau preparar, la veritat es que el viatge ha estat una autèntica passada.

Sri Lanka ens va agradar molt i ens va impressionar la cultura budista en les seves diverses expressions. Anurdaphura, Sigiriya, Mihintale, Dambulla, Kandy, Nuwara Elitya com a contrast, etc. Com a única millora posaríem l’Hotel Colsenberg (que nos ens va agradar) y potser més Colombo, per tal de poder-la patejar una mica més!

Pel que fa a Maldives, no tenim paraules. Mai ens ho podíem imaginar així. L’entorn, l’hotel, el servei, tot!!

Bueno, simplement et volíem fer arribar les nostres impressions com a feedback i dir-te que estem molt contents.

Abraçades

A. i N.

Entérate de nuestros viajes antes que nadie

Entérate de nuestros nuevos viajes, recomendaciones expertas, curiosidades culturales, y más, con nuestras newsletters.

Regístrate, es muy fácil.

Y recuerda: podrás modificar tus datos en cualquier momento.

Tarannà Club de Viatges, S.A. usará la información que usted proporcione en este formulario para estar en contacto con usted y para enviarle actualizaciones y promociones. Sus datos serán tratados según la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.

Para obtener más información acerca de nuestra política de privacidad

Petición enviada correctamente. Recibirás un correo de confirmación para finalizar el proceso